Prime Minister Youth Programs and Scheme

Prime Minister Youth Programs And Scheme

Prime Minister Youth Programs and Scheme

prime minster youth programs

Prime Minister Youth Programs And Scheme

60 thoughts on “Prime Minister Youth Programs and Scheme

1. syeda khizra arshed

mai FSC pre medical ki student hun,sir plz ap mjhay btaein k ap sirf government colleges k bachoon ko laptop daitay hain .meray matric mai 88% number thay .mai unique group of colleges mai parhati hn,meri ye khwaish hai k ap mjhay r meray jaise r bhi students ko laptop dain.

2. ehsaan ullah

mai balochistan mai quetta city se taluk rakta hun
    advice scheme ke hawale se ye hai k ap laptop ki tarseel un boys and girls ko zayda dain jin ka kaam in se zayda hai like faculty of information and commnications students, is se un ko bht faida huga
    and
    mai IT ka student hun or BS IT karha hun engeering uni se quetta ki
    or class mai top 3 positon holders mai se hun during semesters,
    aik IT student ki hesyet se muje laptop ki sakt zarurat hai,
    agar ap help kar sake ya koi proper tareeka bata sake, i shall b thankful to yew
    cell 03337817811
    ehsankhan158@yahoo.com

3. Faizullah Khan Kundi

Dear sir Assalamoalikum Warehmatullah he wa barakataho,
    I am Faizullah Khan Kundi s/o Late Ameer Khan Kundi is requesting from you that i am eligible for the Lap top because i am teaching to students through lap top. I am M.Sc in Botany from Sindh university jamshoro ,there govt job of mine. I had been teaching in private schools & Colleges with low salary as well as 10.000 to 12000 from 9 years. Dear sir I have very urgent need if the gove will give lap top to students plz give me only one for the future of our nations that are Students. Thanks
    Your’s faithful Mr. Faizullah Khan Kundi
    M.Sc (Botany) from Sindh University Jamshoro Hyderabad in 2005

4. Faizullah Khan Kundi

Sorry sir in my first comments that I have governament job but this is a mistake. I mean that i have no governament job. I did not purchase the Lap top by my self that is why i ma requesting from you plz give me one Lap top

5. AFHSEEN AKBAR

salam sir i do my M.SC in economics from islamia college peshawar.sir plz i need job.now adays m too much bored due to freeness ,no study in home.and also sir i need laptop for my further study…..so plz kindly give attention to me for my bright future THANK U SIR.

6. Ayesha

AoA, i m very glad to hear about this programme well i m a PhD student, still jobless. I want a good job so i can continue my research work further bcoz i need funds and i don’t even have a scholarship and i can’t pay more. I need help in this regard. 1 thing more i don’t have a laptop as its urgent for me to carry out my research so plz give me a laptop its my request.

1. daniyal ayub

AoA, i m very glad to hear about this programme well i m a bsc student, still jobless. I want a good job so i can continue my research work further bcoz i need funds and i don’t even have a scholarship and i can’t pay more. I need help in this regard. 1 thing more i don’t have a laptop as its urgent for me to carry out my research so plz give me a laptop its my request.

7. yasir soomroo

sir my name is yasir and i live in karachi

i m under matric
    and i m doing job now but i want to start my own scrap bussiness plz give me chance in your with out intrest scheme youth programme

and sir all people of karachi thinked that you only launch this schemes for punjab

plz give me chance

i ll be very thankfull to you

and let know the people of karachi that you are not only the prime minister of punjaab

you are the prime minister of whole pakistan

plz dont break my trust

8. saher niam-ud-din

salam sir may saher niam-ud-din hun may nay m.a political science kya hua hay.meray abbu bus stop pe aik hotel pe kam krtay.un ki age 60 plus hay.bus itni request hay hay k meri job ka kuch ho jaay.q k koi dosra zariya ghar may nahi hay kamanay wala.mera sahiwal say taluq hay.thank u sir.

9. TAHIRA

Asalamu alikum sir!Me tahira and an MCS.Me doing job these days in a private institute.And very pleased to see ur new steps about the young generation.This program insha Allah will be helpful to abolish unemployment and give a hopeful life to all.My suggestion is just that only focus on those who deserve for it.At each level you should work properly because in many cases needy people will remain empty handed.May Allah give success to you and may our country will progress in every field.Thnks

10. safdar mehmood

dear brothers and sisters yahhan koe bhi scheme hum ghareeb loogon kliye nhi or naa he job hai
    yahan sub pessey ki game hai hum sub ko apni madad aap k tehat kuch kerrna hoga
    yahan ek aata hai dousra khaanay kliye aa jaata hai
    mai bhi aap logon ki tarah perha likha houn but iss mullak mae koe job kuch nhi just money money waalay jeeet jaatey hain shahzeb qattal case he deekh len
    iss mullak ka koe haal nhi nikklo yahan say jo bhi aaye ga bus aisi jhooti schemes ka elllan hoga sirf ellan nuffing else
    ALLAH aap logon ka haaami o naasir ho

11. sana

sir, me b.com honors student from university of management and technology….. you gave laptops in perivous year in government universities . now , i wish to say kindly this scheme for private universities because we are equal students so you should must fair with all students ….. i hope your schemes are good for all Pakistani i hope u must fulfill your schemes for everyone thanks god bless you……………………..

12. Mh Adil

Hello sir i have done three year diploma in electrical and one year diploma in mechanical . Now i am doing electrical engineering (B .S.E.E) from university of south Asia . I am in third semester . I have also take certificates in solar panel technology . i want to do some part time business . My university fee is so much i can’t effort this fees . I belong to middle class family . i want to do part time business and pay my university fees to continue my study . plz help me sir

13. syed wajahat ali

hello sir may sir mayra taluk ak garib gaharnay say ha sir may b.com part 2 ka studant ho or many 3 years diploma in macanical tecnologey may kya ha covt college of tecnologey hyderabad say sir may khud kam karta ho or apney colleg fess pay karta ho hamary itnay wasail nai ha k ham itney fees pay kar sakay sir mjahy apna kam karny k liya payso k zarorat hap k iskem ka add tv par dakha plz sir ap mujhay btay k may is iskeem k leya kasay apllay karo tkay is iskem k zarya may apna kam sooro kar sako ya koi job he dil waday tkay may apnay gahar or apney parhai ka kahrcha offod kar sako plz sir kuch sochay mary bary may or mary jasy tamam bhiyo k bary may plzz sir plzzzzzzzzzzzzzzzzzz allah ap ko salamat raklhay ameennnnnnnnnnnnn?

14. Mohammad Rafique jamali

Dear sir
    As-salam-o-alaikum
    sir mein disst Qamber-shahdadkot Mono Technic Collage mein student hon but humare collage mein kuch sahoolat nahin nahi hi koi scolarship milti he kiya hum ghareeb ko parhai ka haq nahin kiya hum pakistani nahin?????

Mein aap se apeal karta hon ke mujhe aage parhne ke leye sahoolat aur madad di jaay

mien be-rozgar bhi hon aur apne ghar ki kafalat bhi mein hi karta so Please sir Help me……………………………..

15. samiullah

hello sir may sir mayra taluk ak garib gaharnay say ha sir may 1st year ics ka studant ho or many 6 month diploma in information tecnologey may kya ha muslim hands informatics uk quetta say sir may khud kam karta ho or apney colleg fess pay karta ho hamary itnay wasail nai ha k ham itney fees pay kar sakay sir mjahy apna kam karny k liya payso k zarorat hap k scheme ka add tv par dakha plz sir ap mujhay batae k may is scheme k leya kasay apply karo takay is scheme k zarya may apna kam sooro kar sako ya koi job he dil waday tkay may apnay gahar or apney parhai ka kahrcha effort kar sako plz sir kuch sochay mary bary may or mary jasy tamam bhiyo k bary may plzz sir plzzzzzzzzzzzzzzzzzz allah ap ko salamat raklhay ameennnnnnnnnnnnn? kch lazmi karna warna dil tooth jae ga ap se

16. Amjad Hussain

Sir my Msc is near to its completion so i am in dire need of financial scholarship to be enrolled in M.Phil and serve the nation as a social scientist( political scientist).
    Regards
    Amjad Hussain
    Msc 4th semester SPIR. QAU

17. asghar ayyaz

sir is program main zati bander bant nahin honi chahiye,q k akser aise programon main zyada karkunon ko nawaza jata hai is liye is martaba sirf or sirf ahal logon ko un ka haq milna chahye,thanks

18. FAIZA AKBAR

AOA,SIR I AM SO THANKFUL FOR THE SCHEME RELATED TO VILLAGERS.I AM STUDENT OF MSC PART 2.PLEASE SEND NOTIFICATION OF SCHEME OF FULL FEE CONCESSION FOR THE VILLAGERS TO THE UNIVERSITY OF PUNJAB,THEY REFUSED ME TO APPLY THIS SCHEME,SO THAT I CAN CONTINUE MY STUDIES.I AM ONLY GIRL DOING MSC IN MY AREA,I HAVE GOOD ACADEMIC RECORD ALSO,AND I AM FROM A POOR FAMILY.I SHALL BE VERY THANKFUL .

19. FAIZA AKBAR

A.O.A,SIR I AM SO THANKFUL FOR THE SCHEME RELATED TO VILLAGERS.I AM STUDENT OF M.SC PART 2.PLEASE SEND NOTIFICATION OF SCHEME OF FULL FEE CONCESSION FOR THE VILLAGERS, TO THE UNIVERSITY OF Punjab,THEY REFUSED ME TO A,SO THAT I CAN CONTINUE MY STUDIES.I AM ONLY GIRL WHO IS DOING M.Sc IN MY AREA,I HAVE GOOD ACADEMIC RECORD ALSO,AND I AM FROM A POOR FAMILY.I SHALL BE VERY THANKFUL .

20. aqeel javaid

qarza hasil karne k lye bohat shafaf amal hona chahye
    or zaroomand ko aasanai se qarza milna chahye or poori tarha se janch partal ki jye ke jo haqdar he usi ko is sahoolat se aasani di jaye or jo log pahle aane wali schemes se fayeda utha chuke hain un ko is scheme ka hisa nahi bnana chahye

21. bilal ahmad khan

jo bhi is scheme k lye apply kare uc ki mukaknal janch ki jaye har trah se
    or us ka background bhi check kia jaye
    or jo log haqdar hain or sahee me zarooratmand hain sirf unhi ko is ka part bnaya jaye

22. shaista Mitha khan

sir me balochistan sibbi se msg kar rahe ho,,me Ms.c chemistry keya he ar me 2 sal se ek contract ke throug kam keya jo NUST university Islamabad ne start keya,bt abhe wo end hua he,,sir meri ap se request he ap es contract ko perminant kar de,,because we all contract teachers are jobless,,kindly help me.

23. Muhammad Zubair

Dear Prime Minister,
    For God sake consider this educated youth and grant them jobs on merit and skills basis after getting data or cv,s..punjab public service commission is very slow and choosy.. this would be better than most of the stupid and tentative ideas..

24. sanam abbas

dear sir a.o.a
    sir me ap ka bht shukar guzar hn sir me ne abhi b com second division punjab university se pas kiya hai mjhe job ki bht zaroorat hai or me job dhnd raha hun mjhe puri umeed hai ke ap meri is mushkil me meri madad karain gain thanks sir

25. Usman AHmed

Mohtram Mian SB:ap na jo Prime Minister programe shorro kia ha wo bara zabardast ha aur awam ma is se bhot pazirai mili ha ab ap k liye chalang ha is ko kaise shafaf banya jye_________Mera Masara ye ha k is ko MPA MNA Aur Minister ki shafrish se dor rakha jye. Q k MPA MNa apne mazrine k name pa karz kud lete ha aur wapsi b ni karte. aur jo bank karz dene wale ha un par b is sachme ko ni chora ja sakta q k wo phr wo apne agent k zariye kam karte ha aur phr wo agent 30%kaza lene walo se wasool karte ha.is ko shafaf bane k liye meri request ha k in logo p mustamil kamati bani jyeNo 1 bank manager No 2 tehsil_zile k 2 odae daran 1 DDOR 1 civil sociate k rokan pr mustamil 5 logo ki kamate bania jye jo har Hafta war dakhwast aahinda ka interview kre aur Fasla kre k karze k liye mostakh ha k ni.Hum ap k liye dua Goo ha. Mian Sheikh Sohail Yaseen Mojahid More Khunda contect#0333_4941199

26. Muhammad Ayyub

Asalm-0-Alekum
    Sir me Mirpurkhas sindh se belong karta hOn. (mango city)
    scheem tu har goverment he le kar ati ha per shceem sy berozgar youth ko waqti toar per he benifit hota ha us k bad ham jese boys free beth jaty hein sindh me almost political position hoi hein maried ka koi nam nishan nh ha youth cource be political logo ka hota ha goverment ko chahaye k jis department me job annouce ho us ka proper tareeky sy un position ko fill kary me ne M.A 2006 Me keya ha D.I.T ki ha C..C.N.A keya ha muje leptop milne sy ya govt ki scheem sy karza milne sy koi benift nh hoga nh…..? perhy likhy youth ko jobs de kar he hamari country tarkai kar sakti ha mere jese bohat nojawano ki age nikil rahe hein yaha tak k bohat logo ki age nikal b chuki hein or unhe kahe job nh milti har news peper me age limit hoti ha govt ko chahaye k har city me esa cell banaya jaye jaha per perhy likhy youth ko agye laya ja saky har tarki yafta mulk ka raz un ka youth ha muje umeed ha is goverment mere jese nojawano k leye khch zaroor hoga In sha Allah….
    prime minester sb sy apeel karta hon me k KHUDARA sindh k choty choty city per b naraz Daley….
    Thxz..
    Muhammad Ayyub
    Mango city Mirpurkhas Sindh
    0333-2979005

27. AJAZ UL HAQ

hello.

i hope you all are fine, my suggestion on this occasion would be very realistic and rational that, laptop must be given to the Student of M.Phil and ph.D programme having no criteria because they need laptop at any cost. they have to research. and it is a very good tool in order to conduct research.

ajaz ul haq

28. shahqasim

SIR
    This scheme is so helpful for us because this century is computer century. you know that all world are in competition. our country is also one of them. I m student of BS zoology at Post Gratuade College Mardan. if you give me a loptop. It help me for getting more knowledge about my mission. inshallah I will a shine star in the world. plz give me a chance for showing our brilliance to the world. thanks. PM

29. Shahid Babber

Assalam-o-Alaikum Respected PM
    I am very happy for ur this step towards development of Youth.
    I believe that U will also give equal opportunity to the Talented students of Balochistan.
    I m doing M.Sc(Hons.) Plant Pathology in PMAS Arid Agri Uni, R.pindi.

30. Mohammad Asad

Sir Main Karachi k belong rakta hon or main B.com ka studen hon computer Accounting ka course b kya hai or mazeed computer main C.I.T or D.I.T kr na chta hn mgr main is ki price affored nahi kr skta k ghar main computer rakh sakun sir i am kindly requested to u plz give me a laptop than i am so easily to make my bright future. plz sir tell me how i am apply this scheme.
    Thanking U.

31. Abdul Majeed kham

Dear sir ,
    this is Majeed from Chitral..I did MBA in 2012 and still job less. ham log bohot ziyada apna future ko la ka parashan ha jo kuch hamara walidian na jama kia tha woh ham logon na taleef pa kharach ki ya soch ka shayad hamia master karna ka bad achi job mila gi lakin education complete hona ka bad market ma job job dundana nilka to koi ham 5000 pa job pa rakan ko tayar nai.So please sir nawjawanon ka kheyal raka

32. Ghulam Shabeer

Respected Prime Minister’
    This is great thinking and opportunity that makes unique to you as compare to our Ex-ministers.This shows your interest in development of people in Pakistan. We all youngsters are with you and as a part of PML (N) we have great honor.I want to achieve your loan facility for my Business of dairy development.

33. SADIA GUL

me ny msc kya hy i m belong to village.l need a job in education departmnt.mery apny gaon k skol me bahir sy teachers a rhy hn prhany local ko koe moka ni deta.me the only nd first one in my vilage who done msc.

34. Qurban Ali Babr

sir ye jo pmu program hy ye metric ky studant ky leye hy tu n.i.c metrick ky studant ki hoti he nhy hy q k ya wo 17 ka hota hy ya 16 ka tu ye hum sary student in masloo main hy kia kary